Dec 18, 2010

Vishal

Musím na to ísť nejak inak. Rozdelil som si všetky poznámky k blogu na niekoľko menších častí a o každej napíšem samostatne.

Dnes to bude pár slov o mojom spolubývajúcom. Ako som už asi spomínal, volá sa Vishal (višal) a je z Indie (konkrétne New Delhi). Nahradil môjho predchádzajúceho Uzbeka a priznám sa, fakt fakt som v tej chvíli nechcel dostať Inda. Ale dosť som sa mýlil, Vishal je super a je to jednoznačne jeden z najlepších spolubývajúcich doteraz (pozerám sa na teba, Marcel:).

Nepovedal by som, že by niekto bol ochotný študovať na univerzite taliansku literatúru. A už vôbec nie niekto z Indie. No, vedľa mňa sedí živý protipríklad. Hovorí skvele po taliansky aj anglicky, aj keď v jeho angličtine počuť taký ten typický indický prízvuk. Keď skypuje domov, znie to ako nemecká televízia - toľko anglických slov. Pochytil som slovo znejúce ako handži, ktoré údajne znamená niečo ako dobre, mami.

Namiesto súčasného mobilu (nejaký no name ázijský smartphone) si objednal iPhone 4. Orange sa nejak fláka, a tak ho asi dostane až tesne pred Vianocami. Súc hinduista, toto budú jeho prvé :-) Prvý raz v živote tu videl sneh, bol patrične nadšený.

Jedno ráno vyzeral že sa mu fakt nechce vstávať, a posťažoval si, že doma by dostal čaj do postele - zjavne nejaký typ domáceho sluhu, a zjavne byť vyššia stredná trieda v Indii je vačšia zábava ako v Európe (aj ja chcem).

Do kávy si dáva výhradne biely kryštálový cukor, a keď ten nie je tak strúha kockový (nesrandujem) alebo nesladí (ohrdol môj obľúbený hnedý).

Je s ním zábava :-)

No comments: